torsdag 30 april 2009

Kort i Fokus månadsutmaning

Har faktiskt hunnit med att göra ett kort till Kort i Fokus månadsutmaning :-) Utmaningen var att skapa utifrån denna skissen. Riktigt rolig skiss var det, jag vände lite på den, annars har jag följt den ganska rakt av denna gången. Så här blev mitt kort:Jag gjort ett "mode"-kort där jag har använt ett klistermärke och en galge från Panduro till en väldigt modeinriktad person. Bokstäverna och siffrorna är utstansade med QK, bokstäverna Metro och siffrorna Rollerskate.


Ha en riktigt härlig Valborg!

Kram

5 kommentarer:

Eva J sa...

Såååå snyggt! Vill också önska dig en trevlig Valborg.
Många kramar Eva

Carina sa...

Vilket otroligt läckert kort.
Galjen är bara så fräsig!



Kram!

Mill@n sa...

Coolt och passar ju utmärkt till ett modelejon!! Snygga färger helt i min smak!Trevlig helg =o)

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Hejhej tjejen!

Så läckert mode-kort! Wow alltså! Du är ju bara så grym!

Tack för påhälsningen i mitt "deppe"-inlägg. Tråkigt att höra att även du varit med om det hemska, tråkigt, men skönt att där finns fler som verkligen förstår.

Btw - när är nästa scrap-träff i Lund? Tänkte kika inom om jag har tid! *ler*

Hoppas annars att allt är bra med dig och att du haft en bra valborg och en skön helg!

Du har lite grejer att hämta i min blogg!

Kramkram / Angelica

Lotta sa...

Vilket häftigt kort!!
Kul vinkling!