tisdag 28 april 2009

Du är en ängel!

Skulle varit på Srcappträff i söndags men den var tyvärr inställd så det fick bli att sitta hemma och pyssla istället. Satt större delen av dagen, trots det finna vädret, men det var ganska skönt att inte vara tvungen att jobba i trädgården (fast jag tycker om det också). Jag fick äntligen gjort de sista korten till en beställning på åtta kort. Har nog inte visat något av dem här än så de kommer nog dyka upp lite efterhand. Först ut är i alla fall två ängelkort med Angi-B:s härliga ängel.
Ha det gott!

Kram

1 kommentar:

Karin sa...

Hej!

Ååå, så mysigt att du fick pysslat ändå! Jättefina kort, härligt med scallopedovalen, jag börjar bli sugen på den nu också, hmmm.

Jag tänkte kolla när du är pysselsugen igen? Jag är hemma hela helgen om du kan då någon gång. Det enda som är planerat bestämt är spex torsdag kväll och att se studentsångarna fredag kväll. Annars kan jag nästa vecka också, vet inte ditt schema men slutar du tidigt någon dag så kan vi ju ses på eftermiddagen. Nästa söndag är jag upptagen och på fredagen är jag på Stämpelgården (ses vi där?).

/Karin