lördag 4 juli 2009

Kort till en kille

Sitter just nu på en halvsolig altan och njuter av morgonkaffet. För min del hade det kunnat vara lite mer skugga men jag njuter ändå :-)

Så mycket pysslande blir det inte här i värmen. men håller på att montera stämplar på EZ-foam, perfekt att sitta och göra i skuggan. Hittade i mina gömmor här, två kort som jag gjort under en pysselträffa tillsammans med Carina och Pernilla under våren. Korten är till samma lilla kille som fyllde 4 år. Igelkottarna är en stickers, perfekt att ha hemma när jag gör kort i sista minuten...
Stämpeln med bärgaren har jag fått låna från Carina, men vist är den ganska sött...



Idag ska vi ut och titta på en ny cykel till mig och på ett parasoll till altanen, hoppas verkligen vi hittar båda :-)

Trevlig helg!

Soliga Kramar

2 kommentarer:

Eva J sa...

Härliga kort och den lilla bärgaren var ju bara så söt. Hoppas att du hittade cykel och parasoll.
Ha en skön lördagkväll
Kramar Eva

Lene sa...

Mysiga kort, gillar bärgaren!
Hoppas du hittade det skulle när du var iväg och handlade1
Idag är det städ och scrapväder. Skönt tycker jag!
ha en trevlig söndag min vän!
Kram lene