torsdag 9 juli 2009

Önskelista på Pro Marker

Köpte ett gäng Pro Marker pennor strax efter jul och börjar nu äntligen få riktigt bra kläm på dem. Tycker de är väldigt härliga att jobba med och gå snabbt att använda. Så klart behövs det ju fler och fler färger att kombinera. Så jag gjorde ett besök hos en konstnärbutik i Malmö nu i veckan för att kolla upp vilka pennor jag vill ha. Det blev en del som hamnade på önskelistan...

Olivie

Meadow Green

Amethyst

Rose Pink

Turquise

Marine

Spice

Saffron

Coral

Primerose



Skulle gärna vilja ha färger så jag kan göra rött hår på figurerna som jag färgläger. Fick tips om Saffron-Apricot-Spice tillsammans men är lite tvecksam. Har du ett bra tips?

Ha det gott!

Kram

2 kommentarer:

Eva J sa...

Hejsan!
Åååå jag har jättesvårt att måla med pro-marker. Har bara köpt några få men jag kan faktiskt inte få till det. Jag får nog fortsätta med MCP och akvarell. Annars är det väl träning som behövs.
Ha en skön helg min vän
Kramar Eva

Millan sa...

Vet inte om du är inne på pyssel.net. Men en tjej säljer sina pennor för 18 kr styck :) Bra pris iaf!

http://forum.pyssel.net/viewtopic.php?f=15&t=28278