söndag 14 juni 2009

Award

För ett tag sedan fick jag denna härliga awarden från både Lene och Eva (har inte glömt bort det, utan bara inte haft tid). Blev mycket glad för att ni tycker jag är värd den och ska nu försöka mig på att skriva 10 sanningar om mig:
  1. Är ganska envis av mig :-)
  2. Tycker mycket om att vara ute i naturen.
  3. Tittar sällan på TV.
  4. Tycker om att sova länge på helgerna.
  5. Tycker om att pyssla :-)
  6. Dricker alldeles för mycket kaffe om dagarna (enligt andra).
  7. Är dålig på att gå och träna.
  8. Tycker mycket om att läsa böcker, helst kriminalare.
  9. Har bara missat att gå på en av MFF:s hemmamatcher i år.
  10. Tycker om Whisky, helst rökiga.
Det var mina 10 sanningar det. Awarden är lite speciell då man ska ge den till någon som man tycker har en ärlig anda gällande skapande. Egentligen borde jag ge denna vidare till sju andra men vet att den har varit runt till många och väljer därför att bara skicka vidare den till Karin, Carina och Lotta. Ska bli kul att få läsa lite mer om er.

Kram

1 kommentar:

Lotta sa...

He Sofie
Tack så mycket för awarden - har nu skrivit ner lite fakta om mig...

Ha en skön midsommar!!