söndag 8 mars 2009

Mässa

Igår gjorde jag och Carina en lite utflykt, vi besökt den Nordiska Stämpel och Scrapmässan i Göteborg! Vi spenderade ungefär 3 timmar med att gå runt och titta och shoppa, så klart :-) Fick tag i en hel del saker som jag har funderat på att köpa så jag var riktigt nöjd när jag kom hem. Det blev många dekorationer...
Och en hel del stämplar... och lite annat också för den delen. Jag har precis upptäckt Tingturas stämplar och tycker de är väldigt tuffa så jag köpte en del hos dem. Roboten och flickan till höger om roboten på bilden ovan samt den lilla swirlen kommer därifrån och så beställde jag detta arket (bilden under) med sagoväsen som jag hoppas hamnar i min brevlåda inom den närmsta tiden.
Tack för en mycket trevlig dag Carina! Vi får göra om det till hösten.

Kram

Inga kommentarer: