fredag 23 januari 2009

Kalender

För ett tag sedan såg jag i Lottas vrå att hon hade gjort en egen liten kalender och blev inspirerarad att också göra en. Till min kalender har jag bara använt mig av spillbittar (har många små bittar av mönsterpapper som ligger och blir bortglömda) och gjort den mycket enkel. Jag har ingen bind it all så jag gjorde håll i alla sidorna med en vanlig hållslag och sedan satte jag en bit scrappers floss för att hålla ihop själva kalendern, fungerade jättebra. Valde att ha stämpelmotiv från Penny Black på alla sidorna, jag tycker hennes stämplar är så sötta.
Kalendern står nu på mitt pysselbord och min tanke är att jag ska hålla reda på olika event och olika beställningar som jag får.
Tack för titten och ha en trevlig helg!
Kram Sofie

1 kommentar:

Lotta sa...

Vad kul att jag kunde inspirera dig! Tycker att du löst det bra med ihopfästningen...