torsdag 8 januari 2009

Inköpsrunda

Trotsade vädret idag och körde på en liten inköpsrunda efter jobbet.

Insåg för ett ta sedan när jag städade undan julsakerna att jag nästan inte hade några vanliga cardstocks hemma, vissa färger är helt slut till och med :-(
Såg för ett tag sedan i Lottas blogg att det finns en butik (Scrapnet) som ligger på samma håll som Pema, så jag passade på att besöka dessa två butiker idag. Scrapnet var en härlig butik med mycket att välja på. Där jag fick tag i det jag skulle (cardstocken) och lite till... Verkligen värd fler besök.
Pema hittade jag ett par mönstrade papper och lite nya blommor. Hade nästan bara små blommor hemma och just nu är jag inne i en period när jag är sugen på att använda lite större blommor, så klart....

Nej nu är det verkligen dags att krypa till sängs, men längtar efter att få sätta tänderna i mina nya inköp, hoppas att mina fynd på Kortmakarens rea också hinner komma innan helgen .

Inga kommentarer: