lördag 27 december 2008

Utstansat

Idag var det dags att lägga undan alla julstämplarna och juldekorationerna i sin låda igen. Lite tråkigt faktiskt då jag tycker mycket om att pyssla inför julen. Har en hel del julpapper kvar som måste sorteras och läggas undan också, men det får bli en annan dag.
Passade istället på att prova lite av mina julklappar :-) Det blev en liten ask att förvara utstansat i. Det blir ibland över och det är svårt att slänga, kan ju vara bra att ha en annan gång...Asken vek jag med hjälp av kort- och boxmallen. Alla dekorationerna är utstansade och kommer från QK.
Tittade även in hos Kortmakaren idag, de har 50% på hela sortimentet fram till den 30/12. Jag hittade en del saker som jag har funderat på att köpa nu ett tag så ett par fynd blev det för min del.

Inga kommentarer: