måndag 15 december 2008

Fler julkort...

Gav för ett tag sedan bort ett pysseltillfälle i present och detta pysseltillfälle gick av stapeln nu i helgen. Anna tillverkade etiketter till sina julklappar och jag gjorde julkort. Några visar jag här idag och så kommer det fler senare i veckan. Tack för en mycket trevlig dag Anna! Äntligen är jag klar med alla julkorten som är beställda. Har tyvärr några kvar till mig själv, det är väldigt typiskt mig att vara ute i sista minuten...
Du får gärna skriva en kommentar innan du går vidare så jag vet att just du har varit här :-)

3 kommentarer:

Lotta sa...

Vilken trevlig present...
Själv blev jag klar igår med mina egna julkort som ska skickas. Kände att jag var ute i sista minuten, då jag brukar ha skickat dem vid denna tiden...
Gillar dina båda beställningskort - kommer att bli uppskattade.

Anonym sa...

Vilken bra ide på present! :)
Det ska jag komma ihåg! haha..
Vackra kort!

Anonym sa...

Som presentens mottagare kan jag meddela att det är mycket roligt att få! Själv har jag inte så mycket pysselsaker och därför var det rena julafton att komma hem till Sofie. Använde dagen till att göra julklappslappar som i sin tur blev mycket uppskattade!