lördag 8 maj 2010

The Greeting Farm

Äntligen en helg som inte är planerad utan få gå till lite lugn och ro. Har åkt på en ordentlig förkylning som jag också hoppas kunna bli frisk från under helgen. Jag tror lite pyssel är bästa botemedlet, vad tror du?

Trots att det tyvärr inte har varit så mycket aktivitet här i bloggen har pysslandet inte ståt helt still. Karin har kommit över och inspirerat mig ett par gånger under den senaste månaden och här kommer tre kort jag har gjort när vi har suttit ner.

Som synes är stämplarna från The Greeting Farm väldigt populära hos mig just nu. De är precis lagom mycket att färglägga när jag har lite ont om tid.

Tack för att du tittade in!

Stor kram

3 kommentarer:

Lotta sa...

Vilka fina kort!
Enkla, men ändå med fina detaljer.
Hoppas allt är bra med dig och att du får en fortsatt skön helg.

Kram
Lotta

Eva J sa...

Hejsan!
Så fina kort och jag gillar din färgläggning. Stämplarna är så söta, önskar mig också sådana men det får vänta..... finns ju så många fina man vill ha.
Önskar dig en skön vecka och hoppas du hinner med lite pyssel i vårvädret.
Kramar EVa

Lene sa...

Hej vännen!
Jättesnygga kort och de stämplarna är ju söta. Gillar dem...
ha en trevlig helg!
Kram lene