söndag 13 september 2009

Kort till min kusin

För ett tag sedan fyllde min kusin år och jag fick göra två kort till honom. På det första kortet har jag fokuserat på hans intresse för musik och segling. Notstämpeln har jag fått låna av Karin sist vi satt och pysslade och av henne fick jag även de små snäckorna. Tack Karin!Till det andra kortet provade jag mina grunge stämplar från Tingtura. Blev inte helt nöjd med resultatet egentligen, tror att det behövs lite övning med dem eller så är det färgerna jag inte helt gillar...
Nu ska jag passa på att gå ut fixa lite i trädgården medan solen skiner.

Kram

4 kommentarer:

Lotta sa...

Gillar båda dina kort!!

Eva J sa...

Hej vännen!
Å, båda korten är jättefina. Har beställt lite Tingtura stämplar och när jag ser dina kort önskar jag jag hade dem nu, du använder dem så snyggt och jag gillar färgkombinationen brun-grön. Det översta kortet är superläckert gillar dina brads med öglan så snyggt att ha snöre runt kortet och notstämpeln är kanon.
Har jag glömt att säga grattis förut säger jag det nu: Ett JÄTTE GRATTIS till dig och hoppas du hade en härlig dag.
Kramar till dig
Eva

Cornelia sa...

Jättefina kort! Jag gillar speciellt det översta... är definitivt lite svag för noter... *S*

Men det andra är också fint!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Så himla snygga!
Älskar notpappret, men tårtan ser också enormt god ut! *dregel*

Vad synd att du inte kunde komma på vårt träff - men vi håller som bäst på att boka in en ny, denna gången i Staffanstorp. Den kommer nog läggas upp i bloggen "Sydscrap", men jag hojtar till till dig när det är på G, okej?

Hoppas allt är bra med dig!
Ha de bäst!
Kram / Angelica