fredag 15 maj 2009

Nyvunnen pysselvän

För ett par helger sedan hade jag möjligheten att få komma och hälsa på en nyvunnen pysselkompis i hennes kolloni. Vi tillbringade en eftermiddag där med pyssel och njöt av utsikten på allt vackert i trädgården. Jag gjorde två kort (inte dåligt för mig på bara en eftermiddag). Till det första fick jag låna Easers nya stämplar, helt underbara är de!!! Fjärilsramen är stämplat med Versa Fine Vintage Sepia och sedan embossad med hologram.
Fick även prova hennes Nestabilities Labeles one. Tycker mycket om de nya diesen från Spellbinders så Labeles one ligger högt upp på min önskelista nu :-) Till det andra kortet fick jag en mönsterpappersutmaning. Ganska ofta använder jag mig av lite mer romantiska papper och K använder mer färgglada papper. Så nu fick jag välja ett valfritt ur hennes spillbitshög. Hittade detta härliga randiga papper, riktigt rolig utmaning att få ihop något med det...
Tack K för en mycket trevlig eftermiddag! Hoppas vi får möjlighet att göra om det :-)

Vill också passa på att tacka för alla underbara kommentarer, jag uppskattar dem väldigt, väldigt mycket!!!

Trevlig helg!!!

Kramar

4 kommentarer:

Eva J sa...

Hejsan!
Har funderingar på att köpa Easers nya stämplar för de är så fina, men kassan säger ifrån för tillfället. Två av barnen fyller år i början av juni, en moppe och en tjugo men jag får se. Korten är jättefina, gillar det rosa skarpt.Hoppas du får en härlig helg med bra väder och lite pysseltid.
Kramar från Eva

Lene sa...

Underbara kort och det finns mycket på önskelistan här också.
Ha en trevlig vecka min vän!
Kram lene

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Jättefin kort tjejen! Impad också av att du hann både fika OCH scrappa två kort! Jag hade nog bara hunnit med att fika och babbla.. Hihi!
Mysigt med nya scrapvänner! Jag vill också träffa lite nytt folk och jag hade så gärna velat gå på scrapträffarna - men är så in i bomben osäker och har så ont om tid tyvär.. Men det kommer väl fler gånger hoppas jag!

Ha de gott!
Kraaaam / Angelica

Karin sa...

Tack själv! Det var jättemysigt och du är hjärtligt välkommen tillbaka. Hoppas handleden är bättre till på söndag, jag har ju en MASSA nya nestisar att leka med ;-)
kram kram