söndag 22 februari 2009

Sju sanningar om mig

Har blivit utmanad av Mill@n att berätta sju sanningar om mig. Så här kommer de:


1. Jag tycker om att sova länge och ta det riktigt lugnt på helgmornarna.

2. Jag tycker om att organisera saker och halva nöjet med att pyssla är att organisera pysselsakerna.

3. Har nästan alltid en kaffekopp i högsta hug.

4. Jag tycker om att gå på fotbollsmatcher tillsammans med min bror, framför allt när Mff spelar.

5. Jag är väldigt intresserad av blommor och vill gärna veta vad de heter, vilda som trädgårdsblommor eller krukväxter.

6. Jag driver min sambo galen emellanåt när jag hamnar i en intensiv pysselperiod.

7. Tittar sällan på Tv men när jag tittar är det kriminalserier som gäller.

Jaha det var sju sanningar om mig och nu är det dags att utmana sju personer att göra samma sak. Så jag utmanar Eva, Lotta, Sus, Carina, Lillnettan och Camilla. Hm det blev vist bara sex personer...

Nu till reglerna:

1. Länka till den som utmanade dig.

2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.

3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.

4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Sofie! Tack för utmaningen. Gör det något om man inte har sju bloggvänner? Ska göra mitt inlägg i veckan på min blogg. Kram Eva

Anonym sa...

Kul att läsa lite om dig! Om du skall hinna med lite på mässan så ta dig minst 2 timmar. Vi har gått på söndagar, då är det inte så mycket köer. Skall tillägga att vi varit där 4- 5 timmar..... Svart bälte i shopping....