måndag 2 februari 2009

Ett kort till en blivande pensionär.

Här kommer det andra kortet från pysselkvällen. Hade tänkte göra det sista på det igår, men ibland blir det inte riktigt som jag har tänkt. Kortet ska ges till en kollega som snart går i pension och vad passar inte bättre än Penny Blacks igelkott i solstollen... På det gula i mitten av blomman har jag satt lite 3-D lack för att få lite liv i blomman och på de små blommorna på motivet har jag satt lite stickles. De gröna blommorna har jag embossat i guld.
På insidan av kortet har jag satt ett vitt papper till att skriva en hälsning på. Som en bakgrund/ram till hälsningen har jag stämplat swirlar och sedan chalkat med ganska kraftiga drag.
Tack för att du tittade in och lämna gärna en kommentar innan du går.

1 kommentar:

BellaMio sa...

Hejsan hoppsan!

Tack för att du var med i min blogg candy!

Nu är vinnaren dragen, så välkommen in för att se vem som vann.

Kram till dig...

P.S. kort du gjort är ju helt enkelt underbart!!! Precis mina färger och stämpeln är ju bara för söt!