söndag 25 maj 2008

Pysselhelg.

Det blev en helg men en hel del pysslande. Det var för varmt att sitta på balkongen över huvud taget, så då kunde jag lika gärna sitta inne och pyssla (längtar väldigt mycket till nästa år då vi har egen trädgård).

Detta kort började jag på redan i tisdags men fixade de sista detaljerna nu under helgen. Kortet är gjort efter en skiss som jag hittade i Poppes stämplars blogg (www.poppesstamplar.se).
Den söta lilla musen och fjärilarna kommer från Penny Black och jag har köpt dem hos kortmarkaren.



Så här blev kortet till musikern som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Hade inget inom temat musik så det fick bli en ”party-ren” från Stämpelgården istället. Fick även tillfälle att prova mina nya skärschabloner på detta kort. De var kanonbra! :-)


Och att inte att förglömma blev det ett kort till mamma också under helgen. Tulpanstämpeln kommer ifrån Pysselmyran och jag har målat den med akvarellpennor.

Inga kommentarer: