tisdag 19 april 2011

Kort med foto

I förra veckan blev det pysslat lite nästan varje kväll, härligt!

Till älvan har jag äntligen fått provat mina copic pennor som jag köpte för ett tag sedan och jag är redan superförtjust i dem. De är väldigt lätta att få snygga skuggor i motiven så stor skillnad mot PM-pennorna. Blev för övrigt ett ganska enkelt grattiskort.

Nästa kort var en liten utmaning för mig. Det är ett beställningskort och fotografiet skulle vara med och gärna lite av kvinnans intressen. Det är första gången jag har ett foto med, blev riktigt nöjd med resultatet! En golfare och en hund (intressena) sticker fram lite bakom fotot. Har stämplat motiven på krymplast och sedan krympt den. Äntligen fick jag användningen av den.
Nu ska jag ut och njuta av vårvädret!
Ha det bra!
Kram

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jätte fina,
va roligt att ta ett gamalt kort å såtta på kortet.
Kram Elin

Unknown sa...

Jätte fina,
va roligt att ta ett gamalt kort å såtta på kortet.
Kram Elin