lördag 18 september 2010

Vet ni vad?

Äntligen fick jag gjort ett kort! Det var riktigt roligt att få sitta ner och pyssla lite i lugn och ro (resten av familjen sov gott). Har köpt på mig lite nytt material nu under ett tag men jag har inte ens hunnit plocka upp det från sina påsar så det var verkligen dags för en pysselstund. 
Själva layouten har jag liftat från ett kort i Deleesias blogg.
På söndag får jag besök av en pysselkompis. Det var jättelänge sedan vi satt och pyssla ihop, så det ser jag fram emot väldigt mycket. Hoppas bara jag få något gjort med :-)

Ha en trevlig lördag!
Kram

1 kommentar:

Eva J sa...

Hejsan!
Hoppas att allt är bra med dig och familjen, kul att se ett nytt kort men förstår ju att tiden inte räcker till. Kortet är jättefint, motivet är jättegulligt och så snyggt färglagt.
Önskar dig en skön höstdag
Kramar Eva