tisdag 25 november 2008

Pysselträff

I söndags var Carina och Ann-Louise hemma hos mig på pysselträff. Temat för träffen var julkort. Mitt mål var att jag skulle hinna göra tre julkort men som vanligt springer ju tiden iväg när man sitter, så det blev två julkort och så hann jag göra färdigt ett grattiskort som jag hade börjat på innan. Så jag är nöjd ändå. Detta kortet blev verkligen ett Inkido-kort :-) De mönstrade papprena och snöflingan kommer från Inkido och God Jul stämpeln från Panduro. Snöflingan är embossad med hologram och God Jul är embossat i silver. Det var min första gång jag använde holoram-embosspulvret (ett av inköpen hos Stämpelgården i fredags) och tyckte det var lite svårt att se när jag hade värmt klart.
Det andra julkortet gjorde jag till Kortmakarens tävling där man ska stämpla sin egen bakgrund så det får jag inte vissa upp här än, men grattiskortet kommer lite senare i veckan.

Inga kommentarer: